2 dagar kvar..

godmorgon :) Har inte direkt ngt kul och berätta om nu, men jag skriver endå :) Till nästa år ska jag tamej fan ha nyårslöfte =) och det ska hållas också! Vi har fått tillbaka endel snö nu faktiskt! :D Men de får alltid komma mera, för på julen ska det vara VITT!


så mycket snö har vi idag iaf :) 221208..

Vad händer idag då? :)
Jag ska iaf följa med mamma & låtsas pappa + Z till dollarstore eller nått :) måste även hitta julklappar åt bröderna och pappa!  Det får bli ngt billigt, så snål är jag iaf! :)

I fredags fick vi ju som många andra jullov! skönt  som fan!  När vi satt i klass rummet och skulle få våra betyg, så kom...Ingen mindre än;


Och gissa vad han hade med sig? PAKET! :D Ett till alla i klassen! :) Han delade även ut;

kramar! :) På bilden fr. v; Anton, tomten, miia och john! :)
Han ville även gärna vara med på bild! :)

Sorry Anton för bilden! :) Var tvungen..
Slutligen så kan ni få se vad vi fick;
Detta var innehållet i våran julklapp :) 
Någon som vet vad det är ? :)

Nu ska jag sticka! :) Kan skriva i eftermiddag..
Ha en bra dag!

Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: ERIK

okej :/ frisör skulle säkert vara jätte roligt :P

2008-12-22 @ 11:22:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0