alice kevin & robin b

ROBIN BENGTSSON!! :O omg, han är helt jäkla sjukt snygg ;o

det var omöjlig att ta kort, + dålig kamera! han är endå snygg!

Efter snygg R så var det Alice =)

Hon var skitliten, så man fick typ stå på tå för å lyckas få med henne på bild! :)
Även denna bild var dålig..

Sen var det Kevin =) Han till och med spelade in på sin mobil när alla skrek haha =) söt han är! :D

Värdig idol vinnare -08 =) Han är grym! :D Och man blir alltid glad när man ser han! :D

Som ni ser har jag träffat dessa tre idol finalister, även Danny, men jag gillar inte honom så jag orkade ej ta kort =) Kom in till stan idag ca 10, gick runt och kollade lite, men jag snålar med pengar så jag köpte ingenting. Vi gick även å sökte ngt ställe vi kunde äta på, men det var helt full smockat överallt så vi gav upp, ca 2 gick vi till Shopping, där stog vi till klockan 16, då började Robin B, sen Alice och sist men inte minst, Kevin! Dem var skit bra allihop :D + att robin är grymt snygg! :D Deras uppträdande tog ca 30 min, då gick vi iväg, det var sjukt mkt folk, så när man s-kulle därifrån bara knuffades alla, men jag bara flöt med :D Så gick vi in till smedjan, sara skulle på apoteket å köpa nått åt sin mamma, sen precis när vi kom ut så stog bussen där, så vi hann precis :D Sen har jag bara hunnit äta =) Ska nog över till M&M och titta på bebisen :D Dem kom ju hem idag.. :D:D Sen ska jag till crille om han inte sover, annars går jag till vixi =)

Nu ska jag se ifall mamam kommit tbx, vi hörs! :D Pusss

Kommentarer
Postat av: ERIK

visst är dom, älskar H&M's kläder! ;D

2008-12-29 @ 20:55:15
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

vad gör durå? :)

2008-12-29 @ 21:50:26
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0