i brist på annat..

Jag har tråkigt, är inte trött så vitt jag vet, men jag borde absolut sova! :O Kan det inte bara för att jag var vaken länge igår natt och vaknade sent idag, skit! :/ Bara för att jag ska somna tidigt imorron så ska jag ställa väckarklockan tidig idag så jag är trött sen!:D Finemang ;)
Just nu vill jag logga in på msn, men jag har inte msn på datorn, it sucks. Jag får fixa det senare, lr rättare sagt, låtsas pappa fixar! :D Jag sitter även å dricker ton vis med vatten, mumma! :D Jag är törstig... Jag hoppas även inte att mina naglar ska gå av nu när jag äntligen lyckats spara ut dem =) jag får vara försiktig (a)

Jag och min älskling har i januari varit tsm 2 år, att tiden går så fort :) Känns inte som det faktiskt,
ngt tips på vad vi kan hitta på?:)
ingen av oss är spec romantisk (; Men vi får ta och hitta på ngt kul iaf =)

den bjuder jag på, det var i början av vårt förhållande =)

Jag tror jag sitter här med träningsvärk i vänster ben :O DET  ÄR IRRI!  Annars så lyssnar jag på musik å göra massa annat som är tråkigt =) till år -09 ska jag försöka komma på massor med nyårslöften :D Önska mig lycka till (A) Nu ska jag nog strax i säng så ni hör mer från mig senare! :)
Sov gott.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0