if i were a boy

Det blev rätt sent igår, gick och la mig ca halv 5 :O Inte riktigt så det var tänkt, och så vaknade jag ca 9.20, så ungefär 4,5 timmars sömn inatt. Fast det gör inte mig ngt, då kanske jag somnar tidigare idag =)

Idag iaf så har jag varit med mamma och låtsas pappa till storheden, väl där gick vi på rusta, jysk och jula, ica maxi, lindex och h&m :) Ingen av oss handlade ngt spec, mamma & låtsas pappa reserverade ny tv bänk från jysk =)Handlade lite mat från ica maxi, köpte bebis kläder från lindex och h&m till M&Ms bebis =) och jag köpte även ett nagellack - L´OREAL; Star Magnet, Det är jätte fint och det blir mönster på nageln =)

Sen for vi typ hemmåt, då gick jag till vixi, satt å flätade hennes och tildas hår, jag har lärt mig hur man gör inbakad fläta nu! Bara tack vare http://lindaslya.blogg.se/, hon har massor med tips =)
Senare så har jag hjälpt henne att dela ut reklam, det var skönt ute så, + att det gick fort, ca 1h & 10-20 min för 227 hus :) Lägenheterna tar hon och hennes lillasyster imorgon ;)
Sen gick vi hem till vixi, såg på Körslaget, hittade även en fin bild i hennes brors mobil;

Den bjuder jag på! xD

imorron ska jag fara å städa med mor min, sen ska jag maybe vara med Crille, annars med vixi :)
Stan på måndag, hemlis vad jag ska dit å göra! :) Ni får veta senare! =)

Blir även IKEA ngn dag också =) vet ej när, vi får se..
Nu ska jag läsa andra bloggar lr så! :) Kolla vad som går på bio osv.. Uppdaterar mer ikv om jag är vaken! :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha (A)



det händer inte alls mycket här, själv då? :D

2008-12-28 @ 15:09:55
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

okejokej :)

2008-12-28 @ 16:19:10
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0