juldagen lr långfredag?

Känns som både och :O Inga klappar undergranen, men granen är framme, det finns julmat kvar, så på så sätt känns det som juldagen, men dagen går så otroligt segt, det finns ju ingenting att göra :O Tiden går sakta, på så sätt känns det som att det är långfredag! :O Dålig uppdatering idag också, pga att jag och min syster for iväg till våran far på förmiddan kring 12, kom hem där vid 4 tiden, då satte jag mig och spelade lite Guitar Hero, sen så spelade jag typ Familje Geni med mamma och låtsas pappa :p och det spelet tog slut alldeles för fort, det tog typ mindre än 30 min å spela klart :O Det var för enkelt med barnfrågorna för min del! :) puss på spelet lr nå! :)
Just nu sitter jag hära och skriver, har nyss läst några andra bloggar =) Jag vill duscha också, men det finns ingen ork kvar just nu! :) Jag får lösa det.. Ska nog till Crille på en liten stund också sover kanske där, lr så kommer han hit å sover! :) Spelar ju ingen roll, förutom att min säng är större, så det är skönare å sova här! :) Nåväl, nu ska jag se om jag hittar en persons blogg, annars duschar jag! :D
Ha en fortsatt trevlig kväll och sköt om er! :)


Puss ;)

Kommentarer
Postat av: ERIK

okejokej :)



jorå, det är bra med mej också! :D

2008-12-25 @ 20:06:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: cecilia

God jul i efterskott sådär :)

2008-12-26 @ 14:33:00
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0