KEVIIIN!

2008 Idol vinnare, Kevin!!!:D:D:D:D:D Det var han värd :) Hoppas bara att det går bra för honom:)

För övrigt, fick veta idag att jag har G i alla NO ämnena som vi hunnit jobba med denna termin,biologi, kemi & fysik :) Det är OK iaf, bättre än inget iaf :) och betyg i matte iaf,det är jag mest nöjd med iaf :) så jag tror jag har betyg i allt denna termin!:D stor förändring :)
Luciatåg idag, fina var dem!:) Även 3 killar i nian var också med, inklusive en lärare :P

Nu sitter jag och skriver hära, ska vara med crille snart :D Ensam hemma i helgen, mamma och låtsas pappa är i Övik och lillasyster är på Lussecupen!:D - innebandy turnering.. Lycka till alla, i resten av matcherna, det håller ju på till halv 2 inatt så, börjar igen halv sju imorgon på kvällen till 1 imorgon natt :P mkt bandy ;)

Nu ska jag hoppa i duschen :)
sovgott!


Ras Cricket - Skin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0