lys lys som den sol du är...

jag vill ha jul nu! :O Är det bara jag som har julkänsla? :) I år måste jag nästan se på Kalle anka & co =) Orkade inte se då bara för att hela julafton blev piss! Nog om det! :)
Idag iaf så var jag ju med mamma, låtsas pappa & Z till Dollarstore + Ica Maxi. Ut till storheden var det jävligt jobbig och lång bil kö :O den var typ flera mil! Så vi ides inte gå på många affärer dära, så det blev bara Ica MAxi, och det var nog där alla var, det var folk ÖVERALLT, Sen när vi kom hem iaf så slog jag in julklappar, bara lite småsaker som mamma köpt åt min syster och bröder, även ngn till mig :P Just nu vet jag iaf typ 3 julklappar jag får! :D Men det gör inget, för under granen väntar en massa annat också! :)
En julklapp till Crille är dock klar, fast den vet han ju om också, men det gör inget, för han sa endå att han ville ha det så :) Jag vill hitta ngt annat också, men känns som att jag inte kommer hinna, om inte annat får jag ta det efter jul..
Menmen, ikv så ska jag vara med crille! :) Ska nog mest troligt dit alldeles strax, sen går vi väl hit.. Jag vill se jul filmer :O Och jag missade Grinchen :O Gaah! men tur jag har den hemma så jag kan se den! :) Hah..

Jag har ju föressten färgat håret svart, bättre det än typ mörkbrunt med värsta utväxten, det är fett hett ;)
Nu ska jag dra mig mot Crille iaf, skriver kanske senare eller så imorron! :)
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss


Ät mycket pepparkakor så ni blir snälla också! :) (a)

Kommentarer
Postat av: ERIK

kämpa på! :D



visst är den (a)

2008-12-22 @ 18:43:38
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0