nu dansar vi ut julen..

Inte riktigt, men nästan, julen är ju i stort sett slut nu så! :) Jag är då nöjd med allt, skitgod mat, bra julklappar osv :) Jag fick bara sånt som jag önskat mig så :)
Lite av det jag fått är; 2 par tjocksockar (a), hårfön, usb minne till datorn, lite olika krämer (duschtvål,bodylotion, ansikts krämer, från apoteket så det borde vara bra!), massor med örhängen, pengar, parfym osv.. :)
Vad har ni fått? :)

Nu ska jag gå och göra mig klar för å sova,jag är skit trött + att pappa ville att jag och min syster skulle komma förbi imorgon! :) SÅ imorgon blir det bättre uppdatering!

Sov gott med er! :) Puss

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha precis :)



allt bra med dej idag? :)

2008-12-25 @ 12:27:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha okej ;P och hur många år är du? :)

2008-12-25 @ 12:28:50
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0