pyssel och film tittande

Kom hem före nio, blev lte stressigt då min låtsas pappa kom in i mitt rum just medans jag höll på att skriva blogginlägg och frågade om jag skulle med och handla, ofc =)  I love it! Sen när jag kom hem blev jag sugen på min apelsin som jag köpte, den var enorm ;O den vägde lite över 500g :o Mätt blev man efter det..

Kan ju fortsätta där jag var i förra inlägget, jag tänkte stoppa in en sånhära besöksräknare på min blogg, men hela grejen var ju självklart tvungen att bli skit! Jag blev arg och less så jag återställde allting, så jag fixar väl tillbaka det när jag har tid och ork.

Imorgon på skolan så har vi inga lektioner, först på förmiddan ska vi typ pyssla med klassen, fattar inte riktigt vitsen med det, aja, är det nu så dem vill ha det så. Fine! :) Sen är det jullunch =) Sen ska vi kolla på film. Hoppas bara någon har med sig någon bra film, och ofc så vill killarna se Action! Det kan dem ju glömma :) Men, jag får väl se ifall jag har ngn film om inte annat.
Just nu känner jag att jag måste lägga in lite fler bilder på min blogg, den är sjukt tråkig. Det kommer =)

Nu är jag trött :D Nu ska jag sova, jag ska uppdatera imorgon, jag lovar!:D

Sovgott sötnosar =) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0