ras cricket - skin

Tjoo :)
Skolan idag var rätt chill :) På morgonen så pysslade vi/ spelade spel :) Då jag absolut inte var på pyssel humör så satte jag mig och spelade Monopol med endel killar i klassen, kan ju inte säga att jag är bäst ;) Haha. Men lite bra gick det iaf =) Och snart är det ju jul så min mentor skrev i mitt ansikte, även i issas och miias med glitter pennor;


kluddrade över endel, såg helt knäppt ut =)

Hann dock aldrig spela klart då det var lunch, jullunch, och den var ovanligt icke god :P Sen gick vi till ica en sväng, vi skulle ju se på film efter lunchen, då blev det Super Hero Movie :) Den är ju bra, men jag har sett den ett antal ggr, så jag visste ju vad som skulle hända så det fanns ju dock inte mycket att skratta åt :) Efter filmen fick vi sluta, så vi slutade väl vid två tiden kanske, lr efter ett, i don´t remember :P Då försökte jag få tag på Christoffer,men han svarade inte på sms, och inte när jag ringde, så jag blev typ arg, till slut svarade han och då hade han lektion, så då gick jag hem istället för att gå till honom, så jag går dit i morgon ist :)
Imorgon så är det Volleyboll turnering :) Lätt att jag ska vara med, då jag tycker att volleyboll är grymt kul. Hoppas vi vinner ;) Min klass kom då tvåa på Lussecupen förra helgen - innebandy turnering! Sen på eftermiddan så är det elever mot lärare. Då jag hoppas att jag får vara med! (a)  Sen efter det slutar vi =) sen bara fredag kvar!!!!! =D

Nu sitter jag och uppdaterar bloggen, ska lägga in en bild också på hur mkt snö vi hade här i Norrland förra julafton, och sen imorron kan jag lägga in en ny bild på hur det ser ut nu! :) Stor skillnad..
Jag är även jätte sugen på att fara till stan, tur att man får pengar på fredag :) Igår beställde jag nya mjukis byxor 98:- , BH 99:- och ett par leggings 27:-, från Ellos =) man fick ju 40% rabatt på hela beställningen, man ska ju passa på!
Senare så måste jag se på 5an, 21.00 - Pregnant man :O Jag fattar inte riktigt ännu hur det gått till, men det får jag ta reda på :)


Julen -07, datumet stämmer inte, det ska dock stå 12/24/07 :)
Det var inte mycket att hurra för!

Nu är det så att jag ska göra något annat, jag har tråkigt :) Ska kolla runt lite och se om jag hittar något intressant på ngn sida! :D Ha det bra tills jag skriver igen!
Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0