all i can see is you baby (:

godmorgon på er=)
snart dags å gå till skolan :P går kanske 9 lr nå. såg på termometern att det inte var så varmt ute,ca -8 :( å jag som bara har leggings å en tuninka, jag kmr frysaa! :(
tur bara att man inte börjar morgonen med ngn jobbig å jävlig lektion, har engelska, det är ju kul iaf =) ska också köpa min så kallade klass tröja idag =) ni vet en sån som man får göra då man går i 9an =) lägger in bild på den i eftermiddag =b
idrott med tjejgruppen idag också, typ handboll eller styrke, det lär ju bli najs hursomhelst. så skönt att vi bara är typ 4 pers, fast det är bara jag å vixi som är där alltid,yeyy!!


aja, dags för skola nu :D skriver senarE!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0