designadinblogg.se

den sidan har nu hjälpt mig massor :D hade inte kunnat ändra något på min blogg om den sidan inte fanns typ :D smart människa som kom på den! :D hah :)

Nu blir jag less på å fixa bloggen, jag fattar typ inget just nu :D är dock skit trött å ska typ sova :P måste ju upp relativt tidigt imorron ;c ska försöka fråga en kompis om hjälp med en grej hära på bloggen :D hon har själv den grejen på sin så hon borde veta :D hehe :) Nu äre dags för mig å hoppa i säng tror jag :p imorron skriver jag mer å fixar mer :D

sov gott! ;)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng (bara genom att tex klicka dig in på olika hemsidor kan du få ihop ca 30 poäng) poängen som du får ihop kan du sedan växla in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka här för att bli medlem, och du glöm inte att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra helg:)

2008-11-16 @ 00:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0