här smälls det i dörrar å skriks..

min syster kom nyss hem, sur som en satans idiot. hon har även snott min tandkräm så jag gick till hennes rum, frågade om jag kunde få den då fick hon typ nå utbrott å börja skrika. skönt att hon sover hos en kompis typ varje natt. jag är så less på hon!!! jag förstår inte riktigt henne!
aja nog om det.. 
 
 Vad gör ni alla? =)
Jag sitter hära å är lite små irriterad, har inte nå å göra, städar min garderob kanske, den ser ut som ett bombnedslag ;c
Jag vill ha tips från er som läser om vad ni vill att jag ska skriva om, jag har dålig fantasi ibland :P jag är inte bra på mode, men jag ska nog kunna lägga in outfit bilder ngngång.. Men ge mig gärna förslag på vad jag ska skriva om och så :)

nu ska jag göra ngt annat :b imorron skriverj ag igen!


sov gott :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0