lördag.

tjo =)
just nu är allting tråkigt! :O Och M kan ju inte komma hem snart heller,
 måste ju gå till hon och hjälpa henne med å baka till Js julfest på skolan :o
Måste ringa henne och kolla vart hon är!
Idag; så har jag typ inte gjort ngt, varit på storheden - Ica Maxi & Biltema! :P
Norrbottens Lucior var på Biltema idag, så dem såg man..

Igår; klippte mamma min lugg, så nu har jag raklugg :P haha, den är ganska ojämn, ska fixa imorron :)

inte den bästa bilden, den duger ;)

Just nu;
har precis ätit, hjälper mamma å baka lussebullar =)
sen ska jag typ vara med crille =)
Skyltsöndag imorron, jag tänker inte gå! :D

Snart är det jullov, å innan det betyg! :/ jag är typ jätte orolig, jag har ju klarat allt hittils,
 men endå, jag grubblar mig som fan!
Men, vi får se vad som händer och sen bättra sig! =)

Nu ska jag hitta på ngt annat!
Hörs!


                                                                                                                                     Ryan Sheckler !!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0