ont i halsen :/

shuu =)
här sitter jag och har jätte ont i halsen :/ jobbigt..
idag iaf så har jag varit med mamma å städat, hon for typ 9.23 å jag låg å sov då så jag tog bussen som gick 10.21 å for dit då :D hjälpte henne iaf, gick till andra stället å städade dära. Sen gick vi till Smedjan, gick in å kollade på affärer, sen kom mammas kille också :) hela Smedjan var smockat med folk, Markus Fagervall kom ju hit idag.. Vi orkade inte ens kolla på honom, han var ju försenad å allt! Dålig stil! :D jag köpte en klänning på lindex :D den duger att ha på antingen jul eller nyår! :D Sen när vi väl var hemma så duschade jag å tog det lugnt, sen kom Robin och Johanna! :D Kul å träffa henne för första gången! Och efter dem farit så har jag pluggat lite NO, har prov imorgon, men jag har så jäkla ont i halsen så jag får se om jag går till skolan lr inte! Hoppas jag är sjuk! :D haha..

Nåväl, ikv så ska jag nog se på Sanningens ögonblick. Sen ska jag fortsätta se, You don´t mess with the Zohan, den är sjukt bra! :D sen ska jag typ se Hooligans, så jag får grina lite! och även kanske The girl next door. Om jag orkar! annars ser jag dem imorron..
Nu ska jag gå å se på tv, å se om jag hittar ngt mot onda halsar! :/

Skriver imorron!
Ha en fortsatt trevlig kväll! :)
pUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0