smoothing stuff

hemma nu ;b gick hyffsat snabbt å städa, innan jag började stog jag å luktade på salongens nya hårprodukter, dem är najs :D synd bara att man inte har sånna hemma. sedan städade vi iaf å sen kom mammas kille och hämtade oss så vi for till Dollar store en sväng, vi köpte nå pumlor & julklapps ettiketter :D och lite annat, har nyss skalat potatis typ, jippiee!
jag vill haa! :D

den luktar underbaart :)

ska nog ta och ringa vixi efter jag ätit å se om jag ska vara med henne :) sen är det ju även andra avenyn =) undra var som händer där ikv :)
Ska gå nu å se ifall det finns ngt jag kan hjälpa till med med maten :D uppdaterar kanske sen :)
pussciao =b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0