vintern kommer, sakta men säkert..

godmorgon ;b idag är det kallt! :O ca 12 minus grader :/ Jag kommer frysa ihjäl om jag bara har leggings :s tur att det finns mjukisbyxor som man kan dra över..
HK första lektionen idag, vi håller på med ett arbete där man ska skriva fakta om en grej, jag håller på å skriva om Bulimi.. Efter det har vi SO, grupparbete om Islam :) å vi är typ klara så vi ska göra i ordning för våran Power Piont redovisning :D

Senare lägger jag in bilder jag knäppte igår när jag och vixi hade HK på favo :) D et var bara jag &hon där så det blev muffins :D Goda var dem iaf! ;)

I eftemiddag ska jag typ vara med crille :)
Nu ska jag iaf göra mig i ordning, ska strax gå :)
Skriver senare + bilder!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0