a double shot at love

Hej! Har nu sett A double shot at love, det är kul. Synd att Josh fick gå, han är het! Haha, inte det man ska gå efter, han gjorde ju sånt som han inte borde gjort. Tråkigt att Xoe fick åka, hon den långhåriga kan ju fara å flyga ist, fast hon åkte väl för att hon inte vill ta med de hem. Aja, så kan det vara! Jag håller iaf på Trevor =)

Har även hunnit med att färga håret =) Brunt, ni får se imorron.
Perfekt start på en ny vecka, sovmorgon + barnbidrag =) Det är suveränt.

Det blir en tidigt kväll ikv, ska se om jag måste hänga tvätt, sen ska jag lägga mig faktiskt.
Men det är en ny dag imorgon så imorron hinner jag mer.
Sov så sött =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0