aa + skor sökning

Hej igen. Har ganska nyss kommit hem från Vixi, har sett AA där och loggade precis in på msn, då såg jag att jag hade 37 jobbiga mail att gå igenom, blä!

Nåja, vad hände i AA, läs inte om  du inte sett!
Sigrid och Greger hade sin fest. Markus höll sitt tal, taget från internet, utskrivet av hans knäppa pappa Greger.
Greger, lilla Greger, när fan ska han försvinna? Jag hatar mannen! Och lite less blev man ju på Sigrid när hon skulle hålla sitt tal, när hon inte avslöjade honom inför alla, synd det. Jag vill även att Markus ska få reda på det som har hänt mellan Sigrid och Greger. Haha, men det var så roligt när Sigrid gick på stan med Greger och ba;
- Hallå där killar! Det här är min man och han är bög!

Sen Lotta, hon blir man ju skogstokig på snart, jag tycker sååå synd om Roland :( Aja, bra iaf att han sa till idag om att Lotta kan ta Dennis. 
Sen är ju Markus knäpp, att han går och "tatuerar" sig för Livs skull, men hallå!? Rätt åt honom att Liv lämnade honom sen.

Okej, det var på sätt och vis rätt åt Jerry att han blev skjuten, men då får ju inte Kitty reda på var hennes barn finns?
Jag vill så mkt att Tony sätter dit Hästen, en gång för alla!
Hoppas att det löser sig iaf.


Jag vill ha en ny design snart, ska höra med en tjej om hon har lust & tid någon dag :)
Har ni något tips på hur den kan se ut, med bilder, header, osv.? :) Tips tas alltid emot.
 
Jag ska faktiskt söka igenom alla sidor jag kan hitta efter ett par avslutnings skor, så vi hörs i morgon!
Sov sött alla! Pussar♥

Kommentarer
Postat av: Annen

Åh vad spännande det var! Äntligen blev det Sigrid och Roland. Och fan vad naiv Marcus är, suck! Jag blir så trött på honom!

Och Hästen fick ha huvudrollen i ännu en säsongsavslutning. Lite dålig fantasi kanske, men ändå spännande, fan vad surt för Kitty att vara så nära... :(

2009-04-30 @ 08:15:10
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0