blond maybe?

Hej allesammans. Vad gör ni? jag ska snart sova, ska bara berätta vad jag gjort idag för er :)

Vaknade strax efter åtta, gick i duschen, klädde på mig, käkade, borsta hår + tänder. Sen ringde jag vixi, gick dit, lånade plattång, sen tog vi på oss dojjor och promenerade in till stan, ca 6km. Väl där hittade jag ingenting, fan att man aldrig hittar något när man väl har mkt pengar. Har ni samma problem?
Men jag tänkte att jag kunde göra bort att fixa hårfärg, så jag köper avfärgning på Parelle och sen for vi på Ica och köpte en ljusbrun färg.
Så vi gick in till stan, sen åkte vi buss till Ica, sen gick vi hem.

Vi gick hem till mig för att jag skulle käka, sen gick vi till Vixi, såg lite tv, hon åt. Sen färgade vi håret på varann, jag färgade hennes rött, knall rött! :D Och hon avfärgade mitt, men det är bara hårbotten som är riktigt blond nu, ja gjorde så för att jag ska färga ljusbrunt, och mitt hår var nästan svart så då måste man ju avfärga. Men eftersom mamma jobbar imorron får hon gå och köpa en till avfärgning.

Sen har vi faktiskt inte gjort nått spec, sett Andra Avenyn som vanligt.
Visst blir man lite less på Ulla? Fast man blev glad i slutet när hon hade farit tillbaka, tror ni att det var för att hon såg sig själv i spegeln när hon drack, jag tror hon fick sig en riktigt tankeställare, eller? Jag hoppas att hon klarar det iaf!

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, jag återkommer i morron! :)
Sov sött
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0