full rulle

Hejsan. Kan väl börja med å säga att hela dagen igår var jag hos Vixi. Och vi gjorde;
Spelade Buzz marathon, sen åt jag hemma, sen gick vi tillbaka, spelade kort länge från halv 5 till typ 8, ungefär, samtidigt såg vi Kalle och Chokladfabriken, hehe., sen såg vi Robinson och sen spelade vi GH till klockan kvar över 1 typ.  Så det var fullfart hela lördagen.
Ska snart till Vixi igen tror jag, snacka om att det är fint väder, vi får nog tvinga oss själva att gå ut och gå =)

Jag tror även att Vixi skulle hyra Barnhemmet idag, så den ska jag nog se med dem.
Men ni får iaf mer update + bilder senare idag, kanske efter middan eller ikv, ni ser ju :)

Ha en fin dag! :D
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0