kläder & lady gaga frilla

Hej alla! Sitter här nu och gör ingenting. Har ganska så nyss ätit. Har föressten fått mitt paket idag från Ellos, som innehöll;
1 Linne
1 Tunika
2 Haremsbyxor, olika modeller
1 Jacka
Mycket nöjd, ni får se bilder senare.

Hittade på en blogg en jätte bra sybeskrivning på en fransväska, ska sätta min mor i arbete nåndag eller så =D Den var jääätte fin! :D En sån måste jag ha. Vilken färg tycker ni är finast?

Ska kanske vara med Vixi senare, vi får helt enkelt se.
Idag har jag faktiskt lyckats göra en Lady Gaga frilla på Isabell, ni vet den med rosetten?
Hon vart söt, men den blev inte lika perfekt som Gagas.

Ska kolla lite grejer nu, hörs sen
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0