Ojdå! Jag är ledsen

För att jag inte har bloggat på två dagar! Jag har varit mkt med Vixi och har inte haft datan med mig och jag har inte orkat låna deras data, den är såååå seg! Ska snart iaf torka håret så ni får se hur vackert det är, haha.

I Onsdags så var jag först med Vixi, sen kom Crille hit, då spelade vi kort, snacka om att ja blivit kortnörd, hehe. Ne men vi gjorde inget speciellt.
Igår var jag med Crille på förmiddan, sen kom Vixi hit, vi spelade kort, ovanligt, sen så var vi hos henne, såg tv, minns faktiskt inte, tog det lugnt och så! :) På kvällen drack vi te, såg Djurpolisen i Philadelphia & Phoenix. Så bestämmde vi att jag skulle sova där också, så när vi la oss så såg vi på Kid Svensk, med min syster och Sara, så vi sov alla 4 i deras rum.
Så idag har vi inte gjort så mkt, sett klart filmen, sen satt vi ute en stund, det var rätt varmt men ingen sol, sen gick vi på konsum för Vixi skulle köpa nudlar, så gick vi hem till mig och käka, spelade kort med Maja & Sara, sen har jag ätit och nu duschat.

Ikväll ska jag nog vara med Crille, ska nog iväg till Vixi en sväng innan tror jag, får se.
Ska fixa lite bilder nu, återkommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0