torsdag

Gomorron! Nu har jag faktiskt 1 ledig timme så jag har tid nu för bloggen. Jag höll nyss på att få en hjärtattack, vi har pantburkar just nu i vardagsrummet, mitt i allt flyger allt i golvet, jag har ingen aning om var de låg, men de flög i golvet med en jädra smäll, kan ni fatta hur rädd jag blev?

Nå ja, idag har jag faktiskt jeans på mig, för ovanlighetens skull, men fan att det inte ska gå och sitta ner, haha, de är rätt höga i midjan så. Men det är bara å knäppa upp dem  vettja =D

Efter skolan har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på,plugga säkert, får se vad jag har ork till.
Ska ni göra nå kul? Tell me :)

Ska faktiskt läsa andras bloggar nu, har ju missat en hel del.
Ni får iaf outfit bilder


Vitt linne; H&M
Randig t-shirt; Gina
Jeans; KappAhl en gång i tiden!


Kommentarer
Postat av: Annen

Jag höll på att få hjärtattack när en stor tavla rasade ner från väggen för ett par veckor sen, phu! Jag skakade i flera minuter efteråt ;)



Inget inplanerat annat än att jobba, kolla Beverly Hills 90210 och sen äta tacos!

2009-04-02 @ 11:06:29
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0