min påskhelg

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det toppen, denna dag har varit fantastisk, började med att jag vaknade med min baby, sen var det såååå sjuuukt fint väder, 20 grader i solen, mmm! :D Kunde det bli en bättre start på dagen? Nix, så jag har varit ute hela dagen typ.
Fast mindre bra saker har skett, vaknar upp med fetaste mensvärken, huvva. Jag går och hämta en Ibumetin, går på toa, sen hämtar jag min handduk, tänker att det är lika bra att duscha på en gång. När jag nästan är klar så får jag värsta värkattacken, ställer mig mot väggen, det snurrar i huvudet, det svartnar för ögonen, allt snurrar, rätt som det är, när jag vaknar till ligger jag på golvet, jag svimmade!
Jag kliver upp, torkar mig, sätter mig på toa stolen, är jätte skakis, så kom nästa, jag höll på å spy, kväljningar nivet.
Huvva!

Annars idag har jag inte gjort så mkt..
Kan berätta om min helg

Fredag; Har faktiskt ingen aning om vad jag gjorde, tog det lugnt med mamma & tobba. Var bara hemma åså.

Lördag: Hade allmänt tråkigt, min brorsa kom där vid kvart i 7, vi käkade,sen spelade jag och han kort, jag ägde ut honom! :D Sen på kvällen såg jag tv, chilllade. Sen kom monica förbi med Hugo, vilken skit unge'! :D

Söndag; Förmiddan var inget spec, mina kusiner + moster+hennes karl kom rätt tidigt. Jag satt och kollade repris på Robinson & talang, mina kusiner kollade med mig, sen satt vi och snackade åså, de stannade här på middag. Sen chillade vi vid tvn, Jag såg på Wipeout, och A double shot at love.. Då kom Crille, vi kollade klart och sen gick vi väl och la oss. Eller ja, Monica&Martin kom hit en sväng med Hugo, jag satt och körde bungyjump med Hugo när han precis ätit så han spydde på mig!: D Tur att han inet äter annat än välling, hehe..

Måndag(idag); Fint väder så jag har varit ute, skottat bort snö från framsidan så man kan sitta där och sola =D Det var så fint väder. Sen efter jag ätit så gick jag till Vixi, vi tog med oss Lova på en promenad, men hon var trött så hon blev nog lite små grinig, hon ville inte sitta i vagnen, så vi bar henne, hon är ju inte direkt lätt heller, men så äre. Sen har vi inte gjort så mkt, vi satt kvar  trappen ca 40 min efter jag skulle gå hem, vi hade kul!

Det är väl i stort sett det jag gjort. Vad har ni gjort under påskhelgen? =)

Imorgon hoppas jag på samma väder, för då tänker jag nämnligen gå in till stan med Vixi, nån gång kan man ju skippa bussen, inte sant? Och vi har inga cyklar nu så. Annars så ska jag nog följa med Tobba, vi får se! :)

Jag ska faktiskt inte sitta uppe länge, ska bara kolla mailen och så.. Men v i hörs i morgon bitti! :D
Puss på er=)
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Annen

Oj vilken hemsk mensvärk, hoppas det har gett sig nu!



Min påskhelg har varit bra, fredag: påskmiddag, lördag: balkonhäng i solen + lite halvpartaj, söndag: barnkalas, måndag: annat födelsedagskalas! :)

2009-04-14 @ 09:35:17
URL: http://annensnas.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jo, den är borta, har alltid bara värk de två första dagarna :P



Åh, låter som en kul påsk! :)

2009-04-14 @ 23:02:24
URL: http://hannaherikssonengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0