valborgsmässoafton

God morgon! Det blir ett snabbt inlägg innan jag drar till skolan, lånar syrrans dator.
 
Idag är det Valborgsmässoafton, härligt! Jag ska nog bara vara med Vixi & Sara och bara umgås. Crille ska lana med sina nördkompisar så, typiskt. En av mina bröder ska även komma hit och käka med oss, Johan. Vilket är väldigt trevligt. Annars ska jag bara ta det lugnt åså. Tror inte att jag far på någon tråkig majbrasa i år inte, har varit där vaarje år nu på samma, ur tråkigt. Vad ska ni göra ikväll? Festa, umgås med poiare eller bara mysa?

Vi går halvdag idag tror jag, iaf vad jag har hört, till kl. 1, det är skönt. Sen är man ju ledig imorgon också, perfekt! För det ska faktiskt vara bra väder. Då ska jag försöka vara ute heeeela dagen.

Tiden börjar närma sig skola nu faktiskt, vi hörs senare!
Ha en fin dag allesammans! :)
PUuss ♥

Kommentarer
Postat av: Annen

Inga planer alls inför kvällen!

2009-04-30 @ 09:22:44
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0