dåliig update!

Hej på er alla! :) Är allt bra med er? Har haft värsta bloggtorkan så därför har jag inte uppdaterat.

Torsdagen bestod ju iallafall av Rix fm festival, som var sjuuukt bra!
Efteråt kom Crille hit och vi var skit trötta så vi sov.

Fredagen; Hm. Vi chillade hemma hos mig och hos Vixi. Tror även att Vixi sov här. ensam hemma

Lördag; VI tog det lugnt, var ute och så var vi med Michelle, tittade på Sommarkrysset och så. ensam hemma

Idag; Städat med mamma.

Ja, rätt rå sammanfattning av helgen, men ungefär så har det sett ut. Lägg in toabesök, mat, dusch och promenader.

Ska alldeles strax lägga upp bilder från Rix, först ska jag publicera detta inlägg och sätta på musik!
+ att jag ska gratta Vixi, som vart på bilbingo nyss till vinsten av 1000kr! Grattis sötnöt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0