första dagen avklarad.

Så ja, det gick bättre än jag trodde faktiskt. Tog en buss som gick senare, vilket var lättare, då fanns det nog fler människor man kände som man kunde gå dit med. Väl där var det rätt mycket folk i matsalen, där alla skulle samlas. Vissa kände man även igen. Sen var det väl som vanligt, rektorn surrar på för fulla muggar, sen fick alla BF elever gå bort. I nått annat rum hade vi upprop. Hamnade iallafall i en klass där det går 4 från min gamla skola, så man vet iaf vem folk är, + en kille från min klass!

I skolan var vi i endast 1 timma, sen gick jag och jocke och hämtade ut busskorten.
Resten av veckan går vi korta dagar, tror dock att vi går efter schema på fredag. Och imorgon börjar vi kl. 10.

Joo, nu ska jag kolla andra bloggar, äta lunch och titta på tv. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: patrik

:) ska strax in till stan och kolla på nya skor:)



dudå?:D

2009-08-24 @ 14:21:54
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: cecilia

soft!



börjar ni inte skolan förrens nu ? sjuuukt ;)



hoppas de blir bra iaf

och lycka till med andra skoldagen!

2009-08-24 @ 21:44:15
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0