lördag

God morgon god morgon :) Det är nu ni ska ge mig frukost på sängen och sjunga "Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år..." Eller? :) Ligger hos Vixi nu på madrassen, ingen annan är vaken av Sara och Vixi, sen är det ingen annan hemma här heller.

Ska nog snart väcka de andra, ska heller inte stanna här så länge då jag måste fixa mig och så till senare, man behöver inte se ut som fan då, visst? :) Ja,ska läsa andra bloggar nu och väcka Sara och Vixi.

En sak bara, Crille var den första som grattade mig, trodde jag verkligen inte då han inte ens kommer ihåg när jag fyller år, sweet! Jag älskar dig.


aprisig, nyvaken

Kommentarer
Postat av: Lona

sv: okej :D

2009-08-15 @ 12:00:58
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej :)

fin blogg :D

2009-08-15 @ 20:07:56
URL: http://eycutie
Postat av: Anonym

hej :)

fin blogg :D

2009-08-15 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0