9 dagar kvar - tisdag

Godmorgon..
Julafton närmar sig med stormsteg, endast nio dagar kvar, det är sjukt. Det känns som att vi nyss slutat sommarlovet, att vi nyss börjar i skolan. Första terminen på gymnasiet har gått ruskigt fort.

Ska läsa Så länge vi båda andas en liten stund nu innan bussen går. Bara för att jag inte har nått att göra.

Lång dag idag, till halv 4. Men först nu på morgonen typ studieväg.... samtal. Då jag ska göra mina val, vet inte ens vad det är man ska välja, hade typ missuppfattat allt, sug.

Nu ska jag dra. Ha en bra dag! :)
kram

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: ikväll/ i eftermiddag :D

2009-12-15 @ 10:58:48
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0