i will die for you..

Hej :) Mina kusiner kom från Älvsbyn, två av de iallafall. Vi käkade å fikade, kollade skolkatalogen osv. Fick reda på att jag var "typ" släkt med en Johan Palm wannabe, usch!! Den killen är hemsk & fattig.

Efter att vi fikat åså gick jag över till Monica, för att prata lite åså, vara med Huggster. Vi fastnade självklart framför tvn där jag somnade till ett tag, sov hela Halv åtta hos mig och ett tag in på Bonde söker fru.
Nu är jag lite små trött & irriterad men det lämnar vi utanför bloggen, privata saker.

Imorgon går jag kort dag igen, det är det bästa som finns. Eller ja, alla torsdagar är ju till 12.10, softish.
Nu tänkte jag iallafall lägga mig och läsa mig älskade bok, min älskade Edwardo! :D En sån kille skulle jag kunna dö/döda för. Helst döda, för om jag själv dör får jag ju inte honom.

Yesyes, vi hörs imorgon, ska lägga mig i min otroligt kalla säng nu.
Pussar & gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0