liten summering av året som gått.

Här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jo det har jag nog
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Ja, eller iallafall i ca 6 månader.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja
4. Dog någon som stod dig nära? - nej, tack & lov.
5. Vilka länder besökte du? - Finnelandet!
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?  - arå, att mer roliga saker ska hända, våga testa nya saker.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Inget speciellt.
8. din största framgång 2009? - ingen aning
9. Största misstaget? - Inget speciellt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? -  Sjuk, allvarligt? Sjuk har jag varit ja, men inte allvarlig, skadat, nej!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - absolut
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? -rap das armas, svennebanan ;b
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -  Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? - gjort allt jag sagt att jag skulle göra.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - käkat mindre! ;)
18. Hur tillbringar du julen? - familjen + vixi & sara
19. Var du kär i år? - Yes
20. Favoritprogram på TV -  Andra Avenyn

21. Bästa boken du läste i år? - Twilight serien + Puppan - aldrig mer en vanlig flicka.
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - japp
23. Något du önskade dig men inte fick? - kanske
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - käkade samt umgicks med folk
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre - klart
26. Vad fick dig att må bra? - mina vänner samt familj.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? -  ååh, ja han, vad han nu heter!
28. Den bästa nya personen du träffade? - vet ej. 

      Kommer en summering av månaderna försig, kanske någon dag innan 2010 eller så i början av det nya året.

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN

sv; jepp. Haha japp jag ska kolla på Erik & Calle.

Ska du? ;D

2009-12-29 @ 11:22:16
URL: http://fotograbben.blogg.se/
Postat av: yo

hahah jag ska till stan ´snat

2009-12-29 @ 13:00:46
URL: http://yosirinan.webblogg.se/
Postat av: Alexander

HellO! :D Allt bra med dig?

2009-12-29 @ 13:20:31
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0