ljudet av ditt hjärta

Hejsan!
Har precis ganska så nyss kommit hem från Vixi.
Gick dit innan sju en sväng, spelade kort och tittade på Andra avenyn <3.
I love it.

När jag kom hem från skolan så var min bror här, så jag har suttit å chillat i köket å pratat å varit allmänt flummig med honom, skoj! :D
Så drf blev det ingen update, var lite upptagen.

Ska lägga mig nu alldeles strax å läsa Ljudet av ditt hjärta, för andra gången. Bara för att fräsha upp minnet innan jag nu ska börja på sista boken. Myys. Jag älskar Twilight böckerna, nu ska bara New moon ses också.

Imorgon kommer jag lägga ut lite olika listor, om jag kommer ihåg, bland annat hiss/diss, lite saker ni inte visste om mig osv.. Kika in!!

Nu;
Läsa & sova fett gott.

Love! ♥


Tror ni jag blev något rädd när jag såg denna varelse i min säng?
Fin nalle va? (a) haft den sen jag var liten....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0