merry christmas :)

hej allesammans.
Nu har jag ruskigt ont i magen men kommer säkert fortsätta trycka i mig snask å sånt senare, haha.

Paketen & maten är avklarad och jag är super nöjd.
Fick bara bra saker å massa pengar, har inte ens räknat ännu ;)

Eftersom att mamma vet att jag är himla sugen på "flytta hem ifrån" saker så har hon köpt sånt.
Bland annat söta glasskålar, muggar, matlagnings redskap, mått osv. Visar sen.
+ en jätte fin ring, morgonrock, kläder samt pengar.


Vad har ni fått i julklapp? Är ni nöjd med dagen annars? berätta gärna om din jul.

Kommer lägga upp bilder senare, på klappar och annat. 
Ska vara lite social med bröderna nu. Pussar!!!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

en vibrerande dildo

2009-12-29 @ 14:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0