min blogg är tråkig.

Hej alla ni kära läsare som håller er kvar trots min kassa uppdatering.
Men jag lovar att ta tag i den, snart.  Nu har det varit väldigt mycket kring jul och snart är det nyår. Eftersom jag inte vet ännu om jag kommer att befinna mig i Luleå eller inte. Annars hittar ni mig i Svanstein, det ligger där vid Övertårne (stavning). Men det är inte bestämt ännu, men mest troligt blir jag kvar här i Luleå.

Imorgon kommer jag att befinna mig i stan, gå på rean samt se Erik & Calle från årets Idol. De kommer till Shopping (galleria) imorgon klockan 16. Ses vi där? :D

Så det blir en heldag på stan med Sara & Viktoria. Yey.
Idag iallafall har vi inte gjort något speciellt. Jag har sovit här ända sen julafton. Nu är jag ensam hemma, de andra har farit ner till Övik, men jag kommer nog att befinna mig här stora delar av lovet, känns skönare att vara här, då min familj inte utger någon som helst social underhållning. Där hemma händer aldrig nått!

Nyårs afton kommer ju som sagt att spenderas antingen hemma i Luleå, men dock hemma hos Vixi, eller så i Svanstein med Vixi & hennes familj. Far vi bort blir det nog ingen update, förutom mobilinlägg. Beror på om vi får med oss mobilainternet & hur täckningen är där.  Hur som helst, så blir de väl fest på ett eller annat sätt, även om det inte blir mycket. Sen på tolvslaget drar man sig ut.

Vad ska ni göra på nyår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0