20 frågor

Snodde denna från Tobias blogg. :)

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Svar: Lugnt tror jag faktiskt.

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Svar: Solsemester

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar:
Jobbar hoppas jag


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Svar: Ofta, oftast varje kväll.  

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Svar: Kenny Wormald

6. Hur är du klädd just nu?
Svar: Underkläder ofc, mjukisbyxor, linne och klasströjan

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Svar: Inte vad jag vet

8. Har du åkt ambulans?

Svar: Nej, inte det inte.

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Svar: Cider måste det väl vara,

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Svar: Ingen aning.

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Svar: Luleåkalaset? räknas det?

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Svar: Klarat NO prov och förhoppningsvis SO provet + omprovet i matte

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Svar: Inget jag kan komma på  

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar:
Kan jag inte påstå, ytterst sällan


15. Vilken film såg du senast på bio?

Svar: I taket lyser stjärnorna

16. Kan du nämna tre skånska ord?

Svar: nej,  

17. När känner du dig som snyggast?

Svar: När mitt hår gör som jag vill och sminket inte dampar.

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Svar: Arå.

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Svar: Ingen aning.

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar:
Lady Gaga - Poker face


Kommentarer
Postat av: Tobias

Så rolig lista :D

2009-02-25 @ 19:40:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0