Alfons Åberg.

Måste få berätta vad jag drömde inatt..
Jag, Miia, Isabell och Felicia, vi har i ett hus, det var som ett slags bibliotek men endå inte, personalen på Hertsöns bibliotek var iallafall i huset. Jag minns inte riktigt allting.
Iallafall i ett rum låg det en son och en far och sov i en dubbelsäng då, alltså tänk inget perverst eller nå. Dem sov ju med kläder på och allt. Vet ni vem dessa personer var? Jo Alfons Åberg och hans pappa. Dem var som typ teckande i drömmen, men dem levde. Precis så här såg dem ut;

Typ precis på pricken så där.. Läskigt alltså..

Asså min dröm går och skriva hur lång som helst, och den var bra, men jag minns ej! Jag har lite svagt minne av vad som hände och så, men inte nog mkt så jag kan berätta! :D
Nu ska jag sova och drömma om Alfons! :D

Sov sött :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Tobias

äsch börja använd rea :D haha!

2009-02-24 @ 23:11:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Viktor

sv: Ja det förstås :)



Haha vilken dröm! :D:D

2009-02-24 @ 23:21:23
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0