and they lived happily ever after.

Kan ni fatta en sak? Varken Tony, Kim eller Liv har HIV! :D Jag blev så sjukt glad och jag äääälskar Andra Avenyn. Vilket betyder att det inte är någon av dem som smittat Kitty, vem tror ni? Jag gissar på Jerry. Han är störd tycker jag. Och Lotta, vilket fiasko alltså, hon och Dennis vet ju om att Roland anar att hon har någon annan, då tar hon hem Dennis till dem, ligger med honom, Roland kommer hem och Lotta är på rummet. Hur smart är hon? Och så Prästen i garderoben som Mia sa, klockrent! :D Sen har vi denna jäkla Greger, gosh! Vad har människan i skallen? Jo, bara sig själv! Jag gillar honom verkligen inte, han tänker ju bara på sig själv, själv och själv. Ett undantag idag då, annars bara på sig själv. Så jäkla perfekt att Ulla får jobba igen, så rätt åt honom!
Ni vet den nya tjejen Natalie? Har ni någon gissning på vem hon är? :) jag tror jag vet..
Jag såg att nu kommer Hästen även tillbaka, helt kul!


Ni får även räkna med att efter varje avsnitt kommer jag skriva om det, om ni ej har sett avsnitten, läs en inlägget, om ni nu inte kanske vill veta vad som hänt :P Och ja, jag vet att det bara är en serie, där personerna spelar någon helt annan än dem själv, men endå. Jag lovar att ni som tittar har era favoriter och era hatobjekt, klart man får ha åsikter om själva personen i serien, ni fattar hoppas jag! :)
Nog om det.

Det kommer ske vissa förändringar, ni märker nog imorron redan! :)
Nu ska jag fortsätta titta på Step up - The streets! :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! :)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Andra avenyn är sjuk bra. Man blir helt insatt i alla händelser, kan inte tänka på något annat :D

2009-02-10 @ 23:48:43
URL: http://sannariekkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0