bygga bro

Hej du glade.
Jag har nytt ätit middag, direkt innan det kom jag hem från skolan. Har haft typ as långt hål i dag, det tog en evighet.
Nationella gick as bra. Gick rätt snabbt att göra klart provet också.
På NOn började vi ju lite smått med våra broar, av sugrör. Idag fick vi iallafall sitta och räkna 250 sugrör som behövs, jag fick börja om ett x antal gånger, suck. Tur att Felicia hjälpte mig! Min ska iallafall vara gul&blå!

Imorgon är en väldigt slapp dag, vi ska typ se på film hela dagen, om typ världskrigen, hitler och såna saker. Bättre de än lektioner.
Jag ska dra iväg nu, men jag kommer senare med ett lite vettigare inlägg!Kika in då!
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0