Hata norrland..

..under vintertid.
Ja som sagt har jag precis kommit hem, det är jätte kallt ute, mina fingrar är  stela, mina tår är is och jag fryser! Jag hatar Norrland!!! Det är så otroligt kallt hela vintern. Alla andra års tider är det okej, men inte nu. Det bara snöar och snöar varje dag nu i princip, det har kommit typ flera meter snö sen i onsdags, less på snö.
Jag längtar nåså otroligt på att våren ska komma, om inte ännu mera till sommaren, gör inte ni?

På onsdag har vi frilufts dag (hur stavas det) - väljar dag, man får välja en aktivitet att göra hela dagen, jag har inte skrivit upp mig, vi behövde ej då vi går i tjejgruppen på idrotten, så vi skulle typ simma en del av dagen, sedan gå ut och promenera, men vafan, det kommer vara fullt med folk på badhuset så jag pallar ej! :) Kan ju vara hemma! Far kanske på stan en sväng, hittade lite fina kläder sist, en hel outfit dessutom, i like it. Vixi blir även hon kanske hemma, så jag drar med henne på stan.
Nästa vecka har vi kulturvecka, då ska man typ välja en aktivitet att hålla på med hela veckan, ex, mat & bak, textilslöjd, bild & form, idrott, filminspelning, göra en tidning osv.. Inget av alternativen verkar roliga, men jag tog typ endå textilslöjd, även fast jag inte gillar det. så blev det iallafall. Den här veckan låter inte lockande på något vis, det kommer bli sjukt tråkigt. Sen veckan efter det är det lov, finally! Ska bli skönt, har ni något planerat inför lovet? :)
Inte jag, inget speciellt iallafall, får ta det som det kommer.

Annars idag har inget speciellt hänt, kommit igång nu med min "fina" bro på NOn, slänger in en bild sen! :)  Hade ingen idrott idag :( Idrottsläraren hade typ brutit foten, haha! En annan idrottslärare har hjärnskakning, han halkade på isen när klassen hade idrott, utan hjälm med skydden på skridskorna fortfarande på klev han ut på isen och slår skallen. hahaaha! klantigt värre. snart finns det inga idrottslärare kvar.  Nåja.

Har inget speciellt att säga just nu, ska titta på någon film.
hörs! :) Puss


det får duga.

min bro.

Kommentarer
Postat av: Robin

hur måånga kilo höll din bro?:P

2009-02-09 @ 22:28:35
URL: http://hundrakilokarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0