hemma senare än tänkt,

Hej på er! :) Kom hem strax efter 4, inte halv 3. Bara för att jag och Vixi satt och väntade på hennes mamma inne på ica från halv 3 till ngn gång just före fyra, rätt trögt.

Hur har eran dag varit? :) Min har varit jätte bra! :) Provet på morgonen gick väl rätt bra endå, tror inte att jag behöver göra omprov iallafall, tur är det! :)
Ett till muntligt svenska nationellt prov, det gick bra, jag och Miia körde idag, lika bra att göra bort det!:) 

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, ska nog se på film eller så. Ska se ifall jag kan ladda upp ett eget youtube klipp, sen får ni se! :P Ni kommer aldrig skratta åt det, jag typ skrattade som fan. Jag hade så tråkigt och var på flumm humör så jag skrattade som en galning åt det! :S Wierd.

Kommer snart! :)


Jag vet att det är så sjukt tråkigt, men på lektionen tyckte jag att det såg så sjukt roligt ut när locken for av! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0