hm, skumt.

Som många andra säger så är det ju något fel hära. Alla mina kommentarer har försvunnit! Börjar bli less på blogg/webblogg. Det är alltid något fel! Aja.

Här sitter jag, försov mig i morse därför blev det inget inlägg imorse, vaknade halv 10, började 10 i 10, men jag sket i första lektionen och kom isället till idrotten! Jag har varit på väldigt dåligt humör idag, jao. Annars har inget spec hänt, lämnat in min gymnasie ansökan idag!  Det var ju sista dagen, och självklart hade jag glömt pappret hemma. Men som tur var så kunde min låtsas pappa komma med det, så det löste sig.
Hade bild sista timmen, rätt okej, men jag har inte bästa tålamodet så jag blev less. Jag är inge bra på att rita och bilden ville ej bli som jag ville, vi ska rita av oss själva från skolkatalogen, kan ju inte säga att jag såg bra ut där, det var verkligen ingen bra bild. Min lärare hjälpte mig iaf att göra en bas så att säga. Sen sa min mor att dem var på Ica så vi fick skjuts hem.

Våran dags tidning har faktiskt fått ett nytt utseende, mycket mindre och sämre. Ingenting är där det ska, tex. TV sidorna har alltid varit längst bak, nu är det en medföljade bilaga med Sport, och den läser ingen i min familj och självklart har dem stoppat TV tiderna och det i samma som sporten! Sjukt irriterande.


Hoppas att det ändras.

IDag ska jag nog bara ta det lugnt, ska nog gå till Vixi. Ska iaf ta och läsa lite andra bloggar nu
Vi hörs. PUsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0