i taket lyser stjärnorna, omdöme.

Nu är jag tillbaka efter bion.
 
Filmen var absolut skit bra! Jag skulle absolut kunna se den fler gånger.
Den var ju som jag tänkt mig, ungefär som boken, vissa saker skilde sig, det gör det ju alltid. Jag grät, vilket jag inte var ensam om, alla som ser den måste gråta, man kan inte hålla sig. Alla i biosalongen grinade typ, kanske inte dem 2 minsta barnen men dem flesta andra. Jag tycker att det var helt värt det och ett plus i kanten är ju att Samuel Haus ( Sakke) är snygg! Så har ni inte sett den hära filmen borde ni absolut göra det! Ni kommer gilla den. Det fanns t.o.m en kille i salongen, det var en andra också tror jag, är inte helt säker, så killar se den ni med! :P

Så om jag får ge denna filmen stjärnor eller så, så får den 5 av 5 möjliga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0