irriterad.

Så.
Vad gör ni?
Jag gör inte så mycket, det är bara skit kallt hära.. Idag på skolan har vi iaf träffats i grupperna vi ska vara i på kulturveckan, jag hade ju valt slöjd, men har bytt till Kultur blaskan, då ska vi göra en tidning, typ besöka de andra aktiviteterna, intervjua + fota, ja ni kanske vet vad en journalist gör. Kan nog bli kul..
Det har då varit en bra dag typ, eller iallafall större delen :)

Just nu är jag på dålig humör, fett less! Vissa människor är ju helt enkelt jävligt korkade.. Det är synd det.. 

Vad ska ni hitta på idag? Jag ska nog faktiskt se klart Twilight, sen plugga matte och SO, har matte prov imorgon och SO på fredag,  jobbigt! Jag ska klara det, så är det bara.

Strax tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Tobias

ojdå, usch vill inte ha snö :D

2009-02-18 @ 16:45:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0