lördag och alla hjärtans dag! :)

God morgon! :D Trötta? Det är jag, men jag tänker inte sova igen även fast jag jätte gärna vill. Jag drömde typ att jag satt vaken till åtta på morgonen så jag trodde typ det när jag vaknade bara för att jag var så himla trött, men det var ju bara en dröm! Kunde inte se Twilight heller igår då den inte funkade, tråkigt värre. Fast jag insåg när jag lagt mig utan filmen att jag endå var väldigt trött, så jag somnade på en gång typ.

Idag är det ju som sagt Alla ♥-ns dag, vad ska ni göra? :) Själv ska jag vara med Crille, fast jag vet inte ännu va vi ska hitta på, bara mysa eller så.
Jag tror att jag ska göra bort å gå och duscha nu på en gång, då slipper jag sen! :)
Kommer strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0