Luleå kommer underhållas..

.. av Snöstorm, så är det, imorgon, fredag och lördag tydligen. Min låtsas pappa och min mamma kom precis hem från en bekant, deras barn fyller år, Grattis! Barnens far var där, han berättade att i morgon, fredag och lördag kommer Luleå drabbas av snöstorm. Jätte kul å jag som ska promenera till skolan varje dag, här slöas det inte med buss den korta biten, jag går absolut vilket väder det än är, punkt slut (ni ska se att jag har ändrat mig i morron bitti).
Jag försökte få en någorlunda bild på hur det ser ut just nu, men det gick ej, tänkte se hur mycket mer snö det blir tills imorron eftersom det har redan börjar blåsa rätt mycket, det suger.

Ni ska få se en fin bild på mig. Miriam har ritat av mig, mycket vackert. Den kommer sist av allt i detta inlägg skulle jag tro :)

Jag behöver hjälp med en sak av er;
Vart kan man hitta fina väskor med långa axelremmar? Rätt stora väskor, såna väskor som många går runt med just nu. Någon måste veta vad jag menar. En snygg väska till bra pris, tipsa om affär är ni super söta! :)

Ne vet ni vad, nu har jag inget mera att berätta för ikväll.
Jag ska nog lägga mig och läsa en lång stund i stället för att sitta hära.
Ni får ha det så bra och alla ni som ska sitta med Svenska Nationella prov imorgon, Lycka till!
Hoppas att ni vaknar jätte peppade åså.
Sov gott! Puss & kram! :)



This is me! :D visst är det fint? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0