Lyckad kväll.


Vi började ju klockan 8.30, ca klockan 9 gick vi och såg på film, Flyga drake. Jag tycker att den var bra iallafall. Den höll på i ca 2 timmar, sen hade vi samling, fortsatte med våran tidning, lunch ca 11.25, började igen 12, samling i datasalen, fortsatte med arbetet, vi tog gruppfoto på oss som jobbade med tidiningen, kan försöka få tag på bilderna, sen fortsatte vi bara att göra klart allt vi skrivit om, halv 3 slutade vi, jag var på dåligt humör, jag skojar inte. Jag hatar faktiskt skolans datorer mer än nååågonting annat. Så var jag hemma ca tre, väntade på middag, åt, gick till Vixi, gick till mig, skyndade iväg till skolan ca halv sex, var på skolan ca kvart i. Hade samling, delade upp oss på olika ställen i skolan, 
Jag och Miriam började med att stå vid vårat bord och dela ut tidningarna vi gjort, sen bytte vi med Ellen och Lisette, då gick vi och kollade på nyhetssändningara, filmerna och sen på musiken.. Orkade inte gå på teater grejen för det var så mkt folk.. Tror dem tryckte ca 100 tidningar, alla gick faktiskt åt, har själv en hemma, ni får bild när kameran har batteri. Men det var endå rätt kul ikväll faktiskt, även rätt mycket folk, det är ju alltid trevligt, men dem försvann lika fort som dem kom,haha!

Jag är typ hungrig, men jag orkar inte äta, är trött också så jag kanske lägger mig och tittar på film eller så. Ingen skola imorgon då vi fick vara där ikv! Nice faktiskt, så vi har lov nu! :D Men det är surt att jag måste plugga.



Kören! :)


Felicias same gubbe som hon gjorde i slöjden under veckan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0