Melodifestivalen,.

Jag lyssnade inte på alla bidragen igår med stort intresse, dem enda jag brydde mig om att kolla på var Markoolio,Måns, Amy.

Markoolio är så gullig med sin ballad, det var ju helt nytt för honom. Jag tycker att det var helt okej.
Måns var lätt kvällens bästa. Hans låt var skit bra!
Amy är absolut inte bra live. Hon är bättre på radio eller ja inspelat i sin helhet. Jag gillade inte henne igår.

Det var då iallafall rätt bidrag som gick vidare direkt till final. Heat var ju faktiskt bra dem med, även fast jag inte lyssnade på dem så noga. Vad tycker ni om gårdagens bidrag? :)

Tänkte ni på att början av Markoolios refräng är typ samma som början på;


Spola fram till 1.25 :)

Spola fram till 1.40 :)

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: okej :) jag är 17, dudå? :)

2009-02-15 @ 20:25:06
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0