Men!!!

Jag blir tokig, det är ju nå fel på blogg.se varje dag!!! Antingen laddar det sent, eller så blir hela sidan vid när man loggar in, less.

Nu har jag iallafall sett klart Cente rstage, den var jäkligt bra, den är ju typ likadan som Step up =) Men dem är bra iallafall, om ni vet någon film som är liknande så säg till. Jag har typ fastnat i dessa filmer, dem är såå bra.

Vad gör ni? =) Själv gör jag ingenting typ, håller på att få en bild fixad, vi får se hur det går med den saken. Den bilden hamnar isf i ett inlägg senare.

Imorgon är det fredag! Skönt alltså, veckan har gått så fort tycker jag. Och sen ska ni veta att vi har fotografering nästa vecka, den artonde typ. Jag ser inte fram emot det, då tar vi enskilda foton och klassfoto, det är klassfoton man får ta hem, dem till skolkatalogen tog vi ju förra terminen, kul å se hur mycket man har förändrats. Ska nog försöka färga mitt hår tills dess, har en så vacker utväxt ;)  Jag gör det säkert mörkare, får se! :D Kan se ifall jag kan fixa ihop en bild med olika hårfärger så får ni säga vad ni tycker, okej? :) Det är ju alltid kul att veta vad ni tycker.
Nu ska jag se ifall jag hittar någon skicklig person med photoshop, vi hörs sen!
Puss på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0