näsblod

Go kväll, klockan börjar bli mycket, ska snart hoppa i sängen, kan ju inte försova mig i morron igen.
Imorgon är det dags för Nationella prov, inge nervös alls just nu iaf! Men det kommer säkert imorron.

Nu till rubriken, stod nyss och tvättade ansiktet, när jag kollar upp i spegeln så är hela jag full i blod och handfatet med, vet ej vad jag lyckades med, men så kan det gå.

Idag har jag suttit vid datorn sen jag kom hem typ,  jag brukar aldrig sitta så mycket, någon gång måste man ju ta det lugnt och inte göra något speciellt faktiskt.

Nu ska jag snabbt se ifall jag hittar någon snygg bro man kan bygga, haha. Vi ska börja bygga sugrörs broar i NOn.
Sen ska jag hoppa i sängen.
Sov så gott! :D
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0